Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Προφητεία (διαβάστε το με χιούμορ παρακαλώ)


Έφτιαξα κι εγώ μια δικιά μου προφητεία σαν αυτές του Νοστράδαμου και της Αποκάλυψης του Ιωάννη. Δεν έχω διαβάσει τίποτα όμως από τα δύο. Μόνο έχω ακούσει περί τίνος πρόκειται! Απολαύστε τη λοιπόν!

«Κάποτε οι άνθρωποι όλου του κόσμου θα είναι μάγοι! Ναι, και όλοι θα χρησιμοποιούν στα σπίτια του τη μαγεία, θα είναι κάτι κοινό! Θα έχουν ένα μεταλλικό κουτί με τρύπες, όπου αφού θα κάνουν κάτι με τα χέρια τους, θα ανάβει μέσα του φωτιά, που θα ζεσταίνει όλο το δωμάτιο, χωρίς ξύλα. Θα έχουν κι άλλο μεταλλικό κουτί όπου κι αυτό χωρίς φανερή φωτιά, θα ψήνει το φαί!».

Τι είναι?

4 σχόλια:

  1. Ωραία ιδεα Δρακε μου. Αλλα μήπως θα ήταν καλύτερα με τη μαγεία μας να κάναμε κατι για να μην κρυώναμε και το φαγητό να εμφανίζεται έτοιμο ή ακόμα και να μην πεινάμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χμμμ σορρυ δεν το βρηκες τι εννοώ :)γιατι ακρηβως αυτο γινεται...αλλα δεν θα πω τιποτα αλλο για να το βρειτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μάλλον θα είδες κανένα όνειρο και το λες με πλάγιο τρόπο ;). Μήπως ονειρεύτηκες ότι μια νέα εποχή θα έρθει και ο κόσμος θα αποκτήσει έναν νέο τρόπο αντίληψης; θα είναι πιο ανοικτός σε διάφορα θέματα που μέχρι τώρα φοβόταν και τα έκρινε αρνητικά; ότι όλοι στο μέλλον θα έχουμε κάτι κοινό να μας ενώνει και θα το μοιραζόμαστε ελεύθερα αυτό μεταξύ μας και θα είμαστε αγαπημένοι και πρόθυμοι να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εε...οχι δεν ειναι απο ονειρο...απλος εγραψα κατι σαν κουιζ για να γελασουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή