Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Για όλους τους ανθρώπους που πέρασαν απο τη Ζωή μου


Όλους τους ανθρώπους που πέρασαν από τη ζωή μου, είτε έφυγαν, είτε είναι ακόμα εδώ, με όποιον τρόπο κι αν είναι, φίλοι, γνωστοί, ακόμα κι αυτοί που με πλήγωσαν, όλους θα σας προσέχω, μη ρωτήσετε πως… ίσως κάποιοι να καταλάβουν, όσοι δεν καταλάβουν δεν πειράζει, αρκεί να είστε ανοιχτοί να δεχτείτε τη βοήθεια κι αυτή θα έρθει… Αν ρωτήσετε γιατί, είναι απλά αυτό που ήρθα να κάνω σε αυτή τη ζωή! Μην σκεφτείτε με το μυαλό αυτή τη δήλωση και μη με κρίνετε… Απλά έχετε τη στο νου σας… Ακόμα κι αν φύγω… Θα είμαι πάντα εδώ για όποιον με χρειάζεται! 

Στη ζωή μου Δεν θα είναι μόνο όσοι είναι κλειστοί και αρνητικοί για ότι γίνεται γύρω τους (σε ορατό και αόρατο επίπεδο) και για τον ίδιο τους τον εαυτό… Εξαιρούνται της προσοχής μου αυτοί που φοβούνται τη Ζωή και για αυτό δεν την ζουν με πάθος ή προσποιούνται με τον οποιονδήποτε τρόπο, αυτοί που δεν θέλουν να κάνουν μια αλλαγή (εσωτερική κυρίως), προκειμένου να κάνουν κάτι καλύτερο για τους άλλους και για τον εαυτό τους. Αυτοί που λένε ότι θέλουν να αλλάξουν αλλά στην πραγματικότητα το μόνο που θέλουν είναι να μοιρολατρούν. Εξαιρούνται οι ψεύτες! Εξαιρούνται οι Τρομοκράτες, αυτοί δηλαδή που δεν κάθονται να κοιτάξουν μέσα τους το πρόβλημα τους και έχοντας δεχθεί πολύ πόνο από άλλους, δίνουν στους άλλους πόνο νομίζοντας ότι θα ισορροπήσουν. Εξαιρούνται οι άνθρωποι που σκέπτονται με το μυαλό και όχι με την καρδιά και αυτοί που άμα τους πάρεις τους πάρεις τη θεωρία που πιστεύουν νομίζουν ότι τράβηξες το χαλί κάτω από τα πόδια τους και ξαφνικά θα πέσουν στο κενό… Όλες οι Θεωρίες έχουν την απόδειξη τους (που είπε και ο Φόρντ) για αυτό ηρεμίστε! Εξαιρούνται επίσης από τη ζωή μου όσοι θέλουν να επιβληθούν στους άλλους είτε με την άποψη τους είτε με οτιδήποτε… Εξαιρούνται αυτοί που εξαφανίζονται για να σε κάνουν να προσέξεις την απουσία τους και να τους δώσεις σημασία. Εξαιρούνται επίσης οι κουτσομπόληδες, αυτοί δηλαδή που σε ρωτάνε τα πάντα και απαιτούν να τους απαντήσεις για να ικανοποιήσουν τη δίψα τους για να σου επιβληθούν και πάλι… κάνοντας ότι τα ξέρουν όλα…

Τώρα που το σκέφτομαι η λίστα των εξαιρουμένων είναι μεγάλη… Αλλά είμαι χαρούμενη που έχω λίγους και καλούς ανθρώπους γύρω μου και με αυτούς θα πορευθώ!

Γράφτηκε υπό τον ήχο του τραγουδιού The Police - Every Breath You Take

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου